Bank Ochrony Środowiska – W zielonym jest moc! Wakacyjna Promocja Kart

Bank Ochrony Środowiska

W zielonym jest moc! Wakacyjna Promocja Kart

O kliencie:

Bank Ochrony Środowiska to komercyjny bank z siedzibą w Warszawie. Istnieje od 1991 roku. Specjalizuje się we wspieraniu przedsięwzięć i działań na rzecz ochrony środowiska. Jest jedną z nielicznych polskich instytucji finansowych oferujących kredyty preferencyjne na przedsięwzięcia proekologiczne.

Cel projektu:

Komunikacja oferty kart płatniczych do obecnych i nowych klientów oraz aktywizacja fanów marki na jej platformach społecznościowych.

Kluczowe elementy usługi:

  • Wielokanałowa komunikacja online
  • Konkursy z wykorzystaniem transmisji Facebook Live
  • Spoty wideo
  • Współpraca z influencerami
  • Reklama Facebook, LinkedIn, Twitter, Google Ads

Efekty:

  • Spektakularny wzrost zaangażowania na platformach społecznościowych marki potwierdzony przez raporty Sotrender.
  • Kampania reklamowa na Facebooku zrealizowała założony cel ilościowy w 154.%
  • Kampania reklamowa na Twitterze zrealizowała założony cel ilościowy w 445%.

Przebieg:

Kampania wymagała od nas dobrego rozplanowania i koordynacji działań na Facebooku, LinkedInie i Twitterze. Tematem przewodnim akcji było wakacyjne odkrywanie piękna polskiej przyrody.

Na fanów marki w kanałach społecznościowych czekał szereg atrakcji: angażujące posty, materiały wideo, konkursy i transmisje live. Na konkurs fotograficzny wpłynęło ponad 1000 zgłoszeń.

O dodatkowy zasięg kampanii zadbali influencerzy - koordynowaliśmy powstanie i dystrybucję serii publikacji w social media, w których influencerzy pozowali z zieloną dmuchaną sofą, głównym gadżetem kampanii.

Równolegle do działań aktywizacyjnych realizowaliśmy część sprzedażową kampanii.

Reklamy Facebook Ads i Google Ads kierowały zainteresowanych na landing page z ofertą kart płatniczych.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?