Bazylika Świętej Trójcy w Krakowie – Obecność marki w mediach społecznościowych

Bazylika Świętej Trójcy w Krakowie

Obecność marki w mediach społecznościowych

O kliencie:

Bazylika Świętej Trójcy to najstarszy kościół zakonu dominikanów w Polsce. Jest to budynek o wysokiej klasie artystycznej, pełen bezcennych historycznych przedmiotów, a także jeden z kluczowych zabytków architektury gotyckiej w Krakowie.

Cel projektu:

Budowanie rozpoznawalności Bazyliki Świętej Trójcy w mediach społecznościowych wśród osób zainteresowanych religią chrześcijańską, historią Krakowa oraz historią sztuki i zabytkami.

Kluczowe elementy usługi:

  • Stworzenie i wdrożenienie identyfikacji wizualnej wraz z logo
  • Tworzenie oryginalnych treści do publikacji na Facebooku marki
  • Moderacja rozmów z fanami obsługa i wiadomości prywatnych na profilu marki na Facebooku
  • Reklama Facebook

Efekty:

  • Dynamiczny rozwój Fanpage’a. Co miesiąc przybywa średnio ponad 1200 fanów.
  • Duży zasięg komunikacji. Fanpage dociera średnio do 180 000 osób miesięcznie.

Przebieg:

Na Facebooku Bazyliki publikujemy zróżnicowane i angażujące treści, które prezentują świątynię jako istotne i interesujące miejsce na mapie Krakowa.

W strukturze publikacji znajdziemy m.in. treści prezentujące zabytki Bazyliki, opisujące jej bogatą historię i postacie z nią związane.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?