Miasto Kraków – Kampania Experience Kraków Again!

Miasto Kraków

Kampania Experience Kraków Again!

O kliencie:

Kraków jest najcenniejszą i najbardziej rozpoznawalną polską marką miejsca. Niezwykła oferta turystyczna miasta sprawia, że corocznie odwiedzają je miliony osób z całego świata.

Cel projektu:

Budowanie rozpoznawalności marki Kraków wśród zagranicznych turystów w kontekście Światowych Dni Młodzieży.

Kluczowe elementy usługi:

  • Wielokanałowa komunikacja social media
  • Międzynarodowa komunikacja w języku angielskim
  • Treści wideo
  • Landing page kampanii
  • Obsługa eventów

Efekty:

  • Komunikacja kampanii dotarła do ponad 4 mln osób.
  • Promocja marki Kraków Experience jako wiodącej marki turystycznej dla osób z zagranicy.
  • Budowanie wizerunku Krakowa jako atrakcyjnej marki turystycznej.

Przebieg:

Międzynarodowa kampania przeprowadzona została rok po Światowych Dniach Młodzieży i wykorzystała kontekst tego wydarzenia, by ponownie skupić uwagę turystów na Krakowie.

Przy pomocy mediów społecznościowych odnaleźliśmy 6 pielgrzymów, którzy odwiedzili stolicę Małopolski podczas ŚDM. Zostali oni zaproszeni do Krakowa, by móc raz jeszcze odkryć jego piękno.

Akcja poszukiwania pielgrzymów, ich odnalezienie, powrót do Krakowa oraz związane z tym emocje stworzyły unikatową historię, którą opowiadaliśmy przy pomocy mediów społecznościowych i specjalnej strony internetowej.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?