Sieć hoteli Ibis – Budowanie rozpoznawalności marki Ibis poprzez media społecznościowe

Sieć hoteli Ibis

Obecność marki w mediach społecznościowych

O kliencie:

ibis to popularna międzynarodowa sieć hoteli skupiająca w sobie trzy marki: ibis, ibis Style i ibis Budget.

Cel projektu:

Budowanie rozpoznawalności marki ibis poprzez media społecznościowe.

Kluczowe elementy usługi:

  • Komunikacja w mediach społecznościowych
  • Oryginalny content
  • Aktywacje konkursowe

Efekty:

  • Podtrzymanie zainteresowania marką wśród dotychczasowych klientów i dotarcie z ofertą marki do nowych osób.
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania w publikowane treści w kanałach social media marki.

Przebieg:

Bieżąca komunikacja marki na Facebooku łączy aspekty wizerunkowe i sprzedażowe. Działania prowadzone są regularnie, zgodnie z ustalonym planem, dzięki czemu komunikacja marki jest spójna w swojej różnorodności.

Piękne widoki ze wszystkich zakątków świata, motywacyjne podróżnicze hasła oraz aktywacje konkursowe generują zaangażowanie ze strony odbiorców.

Poprzez system reklamowy Facebook Ads docieramy z komunikatami marki do nowych osób z jej grupy docelowej.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?