Lodowa Manufaktura Lovit – Obecność marki w mediach społecznościowych

Lodowa Manufaktura Lovit

Obecność marki w mediach społecznościowych

O kliencie:

Lovit to nowoczesna krakowska lodziarnia, która oferuje naturalne produkty przygotowywane codziennie na miejscu we frezerze. Zaletą lodziarni są oryginalne smaki oraz lody bez laktozy, dla wegan i o obniżonej zawartości cukru.

Cel projektu:

Budowanie rozpoznawalności marki Lovit poprzez media społecznościowe

Kluczowe elementy usługi:

  • Strategia obecności marki online
  • Odświeżenie logo marki
  • Komunikacja w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram)
  • Produktowe sesje fotograficzne
  • Obsługa Klientów marki w mediach społecznościowych (BOK)
  • Reklama Facebook, Instagram

Efekty:

  • Dotarcie z komunikatem do osób z grupy docelowej i budowa społeczności skupionej wokół marki.
  • Zwiększanie rozpoznawalności marki i zainteresowania jej ofertą.

Przebieg:

Działania prowadzone były zgodnie ze strategią komunikacji przygotowaną na bazie analizy potrzeb grupy docelowej. Pod uwagę wzięte zostały m.in. cechy osób o nowoczesnych preferencjach żywieniowych.

Marka obecna jest na Facebooku i Instagramie. Jej efektowna estetyka łączy w sobie atrakcyjne wizualnie zdjęcia produktów, które wykonujemy podczas sesji zdjęciowych, ze specjalnie opracowanymi elementami graficznymi.

Za pomocą systemu reklamowego Facebook Ads treści wyświetlaliśmy nowym osobom z grupy docelowej marki.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?