Małopolska – Kampania Młodość to stan ducha

Małopolska

Młodość to stan ducha!
Światowe Dni Młodzieży w Małopolsce

O kliencie:

Małopolska to jedna z najcenniejszych marek miejsca w Polsce. Jako że region ten pełen jest atrakcji unikatowych w skali kraju i świata, odwiedzają go co roku miliony turystów.

Cel projektu:

Promocja marki regionalnej wśród turystów krajowych i zagranicznych w kontekście Światowych Dni Młodzieży.

Kluczowe elementy usługi:

  • Współpraca z influencerem - benedyktynem o. Leonem Knabitem
  • Organizacja eventu „Podróż za jeden uśmiech”
  • Realizacja materiałów wideo
  • Komunikacja w mediach społecznościowych

Efekty:

  • Grand Prix Kryształów PR-u za najlepszą kreatywną kampanię promocyjną.
  • Ponad 6 mln wyświetleń treści kampanijnych w Internecie.
  • Wzrost zaangażowania fanów w publikowane treści.

Przebieg:

Atrakcyjne i dopasowane do kontekstu wydarzenia materiały wideo stanowiły trzon kampanii, na którą składały się działania online i offline.

W przestrzeni Internetu działania prowadzone były w mediach należących do Małopolski (Facebook, Instagram, YouTube i Snapchat) oraz w oficjalnych kanałach Światowych Dni Młodzieży.

Kluczowym elementem kampanii był event „Podróż za jeden uśmiech”. Bohater kampanii, o. Leon Knabit, podróżował z pielgrzymami i turystami specjalną taksówką. O miejscu, w którym zatrzyma się samochód benedyktyna, można było dowiedzieć się ze Snapchata.

W części materiałów wideo wystąpili pielgrzymi, którzy przyjechali do Małopolski na Światowe Dni Młodzieży. Filmiki, w których mierzyli się z zabawnymi zadaniami dotyczącymi polskiej kultury, obejrzały dziesiątki tysięcy widzów.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?