Małopolska. Na rowery! – kampania

Małopolska

Kampania: Małopolska. Na rowery!

O kliencie:

Małopolska to jedna z najcenniejszych marek miejsca w Polsce. Jako że region ten pełen jest atrakcji unikatowych w skali kraju i świata, co roku miliony turystów odwiedzają Małopolskę.

Cel projektu:

Promocja regionu jako idealnego miejsca do uprawiania aktywnej turystyki rowerowej.

Kluczowe elementy usługi:

  • Organizacja konkursu i eventu „Cyfrowy reset”
  • Organizacja eventu „Rower za smartphone”
  • Realizacja materiałów wideo
  • Komunikacja w mediach społecznościowych
  • Reklama Facebook

Efekty:

  • Połączenie działań offline oraz online było podstawą sukcesu kampanii wśród odbiorców.
  • Skuteczne i efektowne wprowadzenie nowego elementu tematycznego do komunikacji marki.
  • Dotarcie z komunikatem marki do nowej grupy potencjalnych turystów – aktywnych turystów rowerowych.
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania w publikowane treści w kanałach social media Małopolski.

Przebieg:

Centralnym elementem kampanii były dwa wydarzenia o charakterze eksperymentów społecznych: „Cyfrowy reset” i „Rower za smartphone”. Eventy były nieszablonowe, dzięki czemu skutecznie zwróciły uwagę odbiorców z grupy docelowej.

W ramach akcji „Cyfrowy reset” szukaliśmy uzależnionej od elektroniki rodziny, którą wysłaliśmy na kilkudniowe rowerowe wakacje do Bukowiny Tatrzańskiej. Warunek był tylko jeden – w czasie wypoczynku obowiązywał zakaz korzystania z telefonów i komputerów. Rodzina podzieliła się swoimi wrażeniami z pobytu w reportażu wideo.

Akcja „Rower za smartphone” stawiała uczestników przed wyborem: czy zamieniliby swój smartphone na przejażdżkę rowerem? Reakcje i decyzje testowanych zarejestrowaliśmy w postaci spotu wideo.

Wszystkie materiały kampanijne, w tym materiały wideo, zostały opublikowane w mediach społecznościowych Małopolski. Płatna promocja Facebook Ads zwiększyła ich zasięg wśród osób z grupy docelowej.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?