Przebieg:
Centralnym elementem kampanii były dwa wydarzenia o charakterze eksperymentów społecznych: „Cyfrowy reset” i „Rower za smartphone”. Eventy były nieszablonowe, dzięki czemu skutecznie zwróciły uwagę odbiorców z grupy docelowej.
W ramach akcji „Cyfrowy reset” szukaliśmy uzależnionej od elektroniki rodziny, którą wysłaliśmy na kilkudniowe rowerowe wakacje do Bukowiny Tatrzańskiej. Warunek był tylko jeden – w czasie wypoczynku obowiązywał zakaz korzystania z telefonów i komputerów. Rodzina podzieliła się swoimi wrażeniami z pobytu w reportażu wideo.
Akcja „Rower za smartphone” stawiała uczestników przed wyborem: czy zamieniliby swój smartphone na przejażdżkę rowerem? Reakcje i decyzje testowanych zarejestrowaliśmy w postaci spotu wideo.
Wszystkie materiały kampanijne, w tym materiały wideo, zostały opublikowane w mediach społecznościowych Małopolski. Płatna promocja Facebook Ads zwiększyła ich zasięg wśród osób z grupy docelowej.