Olimp – Obecność marki w mediach społecznościowych

Sieć Restauracji Olimp

Obecność marki w mediach społecznościowych

O kliencie:

Restauracje Olimp to jeden z krajowych liderów gastronomii na wagę. Sieć liczy obecnie 77 lokali w całej Polsce i planuje dalszy dynamiczny rozwój.

Cel projektu:

Budowanie rozpoznawalności marki Olimp poprzez media społecznościowe.

Kluczowe elementy usługi:

  • Strategia obecności marki online
  • Komunikacja w mediach społecznościowych
  • Produktowe sesje fotograficzne
  • Wpisy blogowe
  • Obsługa klientów marki w mediach społecznościowych (BOK)
  • Reklama Facebook Ads
  • Reklama geolokalizacyjna

Efekty:

  • Dotarcie z komunikatem marki do osób z grupy docelowej (fanów oraz nowych klientów).
  • Stała, atrakcyjna obecność marki w mediach społecznościowych.
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania w publikowane treści w kanałach social media marki.
  • Budowanie wizerunku marki pomocnej i nastawionej na potrzeby klienta.

Przebieg:

Prace strategiczne pozwoliły zidentyfikować grupę docelową marki. Na podstawie danych zaprojektowaliśmy obecność Restauracji Olimp na Facebooku i Instagramie.

Podstawą codziennej komunikacji Restauracji Olimp są atrakcyjne, oryginalne i spójne z identyfikacją wizualną marki treści. Bazujemy na zdjęciach składników i dań realizowanych podczas sesji fotograficznych.

Dzięki systemowi reklamowemu Facebook Ads komunikaty marki precyzyjnie docierają do klientów. Korzystamy z geolokalizacji, żeby dotrzeć z reklamą do osób znajdujących się w okolicy restauracji Olimp.

Poprzez media społecznościowe rozmawiamy też z klientami restauracji: zachęcamy ich do odwiedzin, dostarczamy informacje na temat lokali i dań, rozwiązujemy problemy. W ten sposób budujemy wizerunek marki pomocnej i nastawionej na potrzeby klienta.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?