OLIMP – Kampania Roślinne poniedziałki

Sieć Restauracji Olimp

Kampania Roślinne Poniedziałki w Restauracjach Olimp

O kliencie:

Restauracje Olimp to jeden z krajowych liderów gastronomii na wagę. Sieć liczy obecnie 77 lokali w całej Polsce i planuje dalszy dynamiczny rozwój.

Cel projektu:

Komunikacja nowego roślinnego menu do nowej grupy docelowej.

Kluczowe elementy usługi:

  • Komunikacja w mediach społecznościowych
  • Sesje zdjęciowe
  • Oryginalny content
  • Reklama Facebook Ads

Efekty:

  • Skuteczne i efektowne wprowadzenie nowego elementu do komunikacji marki.
  • Dotarcie z komunikatem marki do nowej grupy potencjalnych klientów.
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania w publikowane treści w kanałach social media marki.

Przebieg:

Skuteczność kampanii zbudowana została na atrakcyjnych wizualnie treściach. Podczas sesji fotograficznych przygotowaliśmy wysokiej jakości, bardzo apetyczne zdjęcia roślinnych dań.

Działania komunikacyjne prowadziliśmy na Facebooku i Instagramie. Oprócz zwykłych postów publikowaliśmy także przyciągające uwagę Facebook Stories i Instagram Stories.

Precyzyjne dotarcie komunikatów do nowych klientów zapewnił system reklamowy Facebook Ads.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?