Pracownia i Muzeum Witrażu w Krakowie – Obecność marki w mediach społecznościowych

Pracownia i Muzeum Witrażu w Krakowie

Obecność marki w mediach społecznościowych

O kliencie:

Pracownia i Muzeum Witrażu to instytucja będąca „żywym muzeum”, w którym edukacja przeplata się z artystycznym i rzemieślniczym wytwórstwem. Kontynuuje ona tradycje najbardziej uznanego zakładu tego typu w Krakowie.

Cel projektu:

Budowanie wizerunku Pracowni jako eksperta w dziedzinie witrażu i „must see” na turystycznej mapie Krakowa.

Kluczowe elementy usługi:

  • Tworzenie oryginalnych treści do publikacji na Facebooku marki
  • Moderacja rozmów z fanami i obsługa wiadomości prywatnych na profilu marki
  • Reklama Facebook

Efekty:

  • Stała, atrakcyjna obecność marki na największym portalu społecznościowym świata.
  • Podtrzymanie zainteresowania marką wśród dotychczasowych odwiedzających i dotarcie z ofertą marki do turystów.
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania w publikowane treści.

Przebieg:

Na Facebooku Pracowni publikowaliśmy zróżnicowane i angażujące treści, poprzez które marka opowiadała zainteresowanym o swojej tradycji i historii, a także o dziejach witrażu w Krakowie, w Polsce i na świecie.

Promowaliśmy także ofertę edukacyjną Pracowni oraz organizowane w niej wydarzenia.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?