Przebieg:
Marka komunikuje się ze swoimi odbiorcami poprzez Facebooka oraz LinkedIn. Jej obecność w SM zaprojektowaliśmy na podstawie danych analitycznych pozyskanych przy pomocy sprawdzonych narzędzi: Sotrender, SentiOne, Facebook Insights, Google Trends.
Studenci kierunków inżynierskich to przyszli potencjalni pracownicy firmy. Kierujemy do nich komunikaty z ofertą praktyk, staży i wydarzeń.
Sukcesy i wyróżnienia to argumenty przemawiające za biznesową skutecznością firmy. Podnoszą jej atrakcyjność w oczach potencjalnych pracowników.
Pracownicy Skanska stanowią ważny element prowadzonej komunikacji. Ich działania najlepiej potwierdzają obietnice i wartości marki. Prezentujemy nie tylko ich sukcesy zawodowe, ale też ich inicjatywy wewnątrzfirmowe oraz prywatne pasje.
W celu uatrakcyjnienia wizerunku marki wprowadziliśmy do komunikacji szereg dynamicznych formatów: animacji i wideo. Na szczególną uwagę zasługuje film promocyjny flagowej inwestycji Skanska - Bulwarów Wiślanych w Warszawie.