Skanska – Obecność marki w mediach społecznościowych

Skanska Polska

Obecność marki w mediach społecznościowych

O kliencie:

Skanska to jedna z największych firm budowlanych na świecie. Zatrudnia 41 tys. osób w Europie i Stanach Zjednoczonych. Bierze udział w 10 tys. projektów budowlanych.

Cel projektu:

Budowa eksperckiego wizerunku marki wśród pracowników, klientów oraz kandydatów do pracy.

Kluczowe elementy usługi:

  • Komunikacja w mediach społecznościowych
  • Oryginalny content
  • Obsługa Klientów marki w mediach społecznościowych (BOK)
  • Produkcja wideo promocyjnych

Efekty:

  • Zwiększenie liczby napływających CV.
  • Wzrost liczby fanów na Fanpage’u o 104%.
  • Wzrost zaangażowania w treści publikowane przez markę o 405%.
  • Wzrost średniej dziennej liczby osób, do których dotarła marka o 160%.

Przebieg:

Marka komunikuje się ze swoimi odbiorcami poprzez Facebooka oraz LinkedIn. Jej obecność w SM zaprojektowaliśmy na podstawie danych analitycznych pozyskanych przy pomocy sprawdzonych narzędzi: Sotrender, SentiOne, Facebook Insights, Google Trends.

Studenci kierunków inżynierskich to przyszli potencjalni pracownicy firmy. Kierujemy do nich komunikaty z ofertą praktyk, staży i wydarzeń.

Sukcesy i wyróżnienia to argumenty przemawiające za biznesową skutecznością firmy. Podnoszą jej atrakcyjność w oczach potencjalnych pracowników.

Pracownicy Skanska stanowią ważny element prowadzonej komunikacji. Ich działania najlepiej potwierdzają obietnice i wartości marki. Prezentujemy nie tylko ich sukcesy zawodowe, ale też ich inicjatywy wewnątrzfirmowe oraz prywatne pasje.

W celu uatrakcyjnienia wizerunku marki wprowadziliśmy do komunikacji szereg dynamicznych formatów: animacji i wideo. Na szczególną uwagę zasługuje film promocyjny flagowej inwestycji Skanska - Bulwarów Wiślanych w Warszawie.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?