ŚNIEŻKA – Obecność marki w mediach społecznościowych

Fabryka Farb i Lakierów ŚNIEŻKA S.A.

Obecność marki w mediach społecznościowych

O kliencie:

Fabryka Farb i Lakierów ŚNIEŻKA S.A. to rozpoznawalna polska marka oraz jeden z największych producentów farb i lakierów w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma dynamicznie się rozwija, zwiększając swoją obecność, m.in. na rynku węgierskim.

Cel projektu:

Budowanie biznesowego wizerunku marki Śnieżka poprzez media społecznościowe.

Kluczowe elementy usługi:

  • Strategia komunikacji marki w mediach społecznościowych
  • Obsługa mediów społecznościowych
  • Tworzenie contentu
  • Reklama Facebook, LinkedIn, Twitter, Google Ads

Efekty:

  • Opracowanie i wdrożenie systemu biznesowej komunikacji marki na platformach społecznościowych.
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania w publikowane treści w kanałach social media marki.
  • Budowanie biznesowego wizerunku marki Śnieżka wśród grup docelowych.

Przebieg:

Wszystkie działania zostały dopasowane do potrzeb informacyjnych grup docelowych oraz oczekiwań klienta. Komunikacja marki ma charakter biznesowy i employer brandingowy.

Marka jest obecna na szeregu platform społecznościowych: Facebooku, LinkedIn, Twitter, GoldenLine. Dzięki zaprojektowanej przez nas szacie graficznej komunikacja marki jest spójna i wyrazista.

Komunikacja marki jest wieloaspektowa. Systemy reklamowe platform społecznościowych i Google pozwalają nam na precyzyjne dotarcie z odpowiednimi komunikatami do właściwych segmentów grupy docelowych.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?