Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka – Obecność marki w mediach społecznościowych

Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka

Obecność marki w mediach społecznościowych

O kliencie:

Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka to instytucja upamiętniająca historię Żup Krakowskich – dawnego przedsiębiorstwa zarządzającego kopalniami soli w Wieliczce i Bochni. Muzeum posiada dwie ekspozycje: podziemną w kopalni oraz naziemną w Zamku Żupnym.

Cel projektu:

Budowa rozpoznawalności Muzeum w mediach społecznościowych wśród turystów polskich i zagranicznych.

Kluczowe elementy usługi:

  • Tworzenie oryginalnych treści do publikacji na Facebooku marki
  • Promocja wydarzeń i eventów kulturalnych
  • Produkcja materiałów wideo na potrzeby trasy muzealnej i Zamku Żupnego
  • Moderacja rozmów z fanami na profilu marki na Facebooku
  • Reklama Facebook

Efekty:

  • 270% wzrost liczby komentarzy pod publikowanymi treściami.
  • 120% wzrost liczby reakcji na publikowane treści.
  • 30% wzrost liczby fanów profilu w ciągu roku.

Przebieg:

Na Facebooku Muzeum publikujemy zróżnicowane i angażujące treści, które prezentują placówkę jak miejsce interesujące i warte odwiedzenia.

W strukturze publikacji znajdziemy m.in.: treści prezentujące zbiory Muzeum, opisujące historię Wieliczki i górnictwa solnego oraz ciekawostki dotyczące soli i jej eksploatacji na całym świecie.

Multimedia:





Gotowi
do współpracy?